06 oktober 2023
Vacature: Ben jij voor onze huurders het handige aanspreekpunt met altijd een schroevendraaier op zak?

In de functie van technisch medewerker-huismeester bij De Reensche Compagnie is geen enkele klus jou te veel gevraagd. Je ziet het als jouw persoonlijke missie om de woningen van De Reensche Compagnie en de bijbehorende voorzieningen veilig, leefbaar en actueel te houden. Je weet van aanpakken, je hebt technisch inzicht en oog voor duurzaam onderhoud. Ben jij voor onze huurders het handige aanspreekpunt met altijd een schroevendraaier op zak?

Jouw nieuwe baan:
Samen met het hoofd Facilitaire Zaken en de Verhuurmakelaar verzorg je alle zaken die bijdragen aan het beheren en zo snel mogelijk opnieuw verhuren van een woning volgens de voorgeschreven richtlijnen. Voor de huurders ben jij het aanspreekpunt voor kleine reparatie en onderhoudsverzoeken. Je lost niet alleen op, je denkt ook met hen mee en je bent scherp op een nette afronding van zaken. Voor gecontracteerde onderhoudsbedrijven ben jij de contactpersoon en zorg je ervoor dat alles volgens afspraak verloopt. Wanneer een woning wordt opgeleverd, voer je controles uit. Tenslotte is het een pré dat je de kennis en ervaring bezit om kleine onderhoudsklussen zelf uit te voeren volgens de geldende NEN normen.

Een typische werkdag kan zijn…
Gisteren heb je de planning doorgenomen met Anne-Willem, hoofd Facilitaire Zaken. Er zijn nog een paar nieuwe verzoeken binnengekomen. Jullie overleggen samen wat spoed heeft, hoeveel tijd het in beslag neemt en wanneer er ruimte is om dat te doen. Je neemt contact op met de bewoners om een afspraak voor later in de week te maken. Na de koffie word je bij nr. 172 verwacht om naar de balkondeur te kijken omdat die niet goed sluit. Terwijl je daar bezig bent en een kop koffie (met een koekje) krijgt aangeboden, belt Anne-Willem of je gelijk door wilt lopen naar nr. 193 omdat de wasbak verstopt lijkt te zijn. Geen probleem, je lost het direct op en checkt gelijkt bij de buurvrouw of alles naar wens als je haar tegenkomt in de hal. In de hal merk je op dat er wat vuil is blijven liggen, terwijl de schoonmaak al geweest moet zijn. Vreemd. Je belt ze direct even. Na de lunch help je de vrijwilligers om de grote zaal klaar te zetten voor een centrale bijeenkomst in de middag. Ook geef je terugkoppeling aan Anne-Willem en werk je de planning bij, er kunnen immers wat taken worden afgestreept. Goed bezig! Nog even gauw met de bedrijfsbus naar de andere locatie en met Hoofd Facilitair de groen voorziening beoordelen en de werkdag zit er alweer op.

Wat kun je van ons verwachten?
- Een jaarcontract met uitzicht op een vaste baan;
- Functie met minimaal 32 en maximaal 36 uur per week
- De functie is ingeschaald in functiefamilie II, schaal E, vanaf € 2691,- € 3202,- bruto per maand o.b.v. 36-urige werkweek volgens CAO Woondiensten.

Enthousiast en direct aan de slag met het updaten van jouw CV? Bespaar je de moeite!
We nodigen je direct uit om een kop koffie te komen drinken zodat we met je kennis kunnen maken.

Bel voor meer informatie naar 0598-322664 of mail naar info@reenschecompagnie.nl.

---

Over De Reensche Compagnie
De Reensche Compagnie is een woningstichting die woningruimten aanbiedt aan senioren in het stadshart van Hoogezand. In totaal zijn er 180 appartementen in de sociale sector, 76 appartementen in de vrije sector, 8 kantoorruimtes en 22 garageboxen. Dit is verdeeld over drie locaties: de Van der Duyn van Maasdamweg en de Tak van Poortvlietstraat (sociale sector) en in ons complex Atlantaborg aan de Kerkstraat in Hoogezand (vrije sector).

Terug

Waar wij ons in onderscheiden

  • Verhuur sociale en vrije sector appartementen
  • Wonen in het stadshart van Hoogezand
  • Aangename en noodzakelijke voorzieningen op loopafstand
  • Dienstverlening met een hoofdletter
  • Hoge huurderstevredenheid
  • Vriendelijk en toegewijd personeel